ÀREA COMERCIAL

Elaboració del Pla Comercial

Creació d'una Política Comercial.

Anàlisi de l'estat comercial de l'empresa i de les possibilitats de creixement

Plantejament estratègic de l'àrea: objectius comercials i estratègies de venda per a aconseguir-los

Gestió del client: anàlisi, classificació i segmentació dels clients per a platejar accions focalitzades

Com enfocar la prospecció de mercat a èxit

Previsions de vendes: històrics, previsions i pressupostos comercials

Elaboració d'un protocol comercial.

Creació del discurs de vendes i/o telemàrqueting.

Disseny de la xarxa de vendes i distribució.

Avaluació i capacitació de l'equip comercial i de vendes.

Millorar la gestió de l'equip de vendes: com liderar i motivar els comercials.

Desenvolupament de les habilitats comercials necessàries.

Aprendre tècniques de comunicació interpersonal per connectar millor amb els clients.

Assessorament sobre el procés de negociació comercial.
ÀREA DE MÀRQUETING

Elaboració del Pla de Màrqueting.

Creació d'una Política de Màrqueting.

Plantejament estratègic de l'àrea: objectius i estratègies de màrqueting per a aconseguir-los.

Avaluació del Model de Negoci i plantejament de canvis per a potenciar-lo.

Anàlisi estratègica de màrqueting: detecció de noves oportunitats de negoci.

Conversió de debilitats internes en fortaleses empresarials.

Cerca del valor afegit i diferencial per a potenciar el creixement empresarial envers la competència.

Definició de la missió i de la visió de futur de l'empresa. Pla d'acció per a cristal·litzar-les.

Creació de noves línies de negoci i/o productes/serveis.

Revisió de les tarifes i les polítiques de preus, amb el corresponent estudi de marges comercials.

Recerca de nous canals de distribució.

Establiment de les relacions i sinergies necessàries per al desenvolupament del negoci.

Pla de màrqueting digital: social media digital, posicionament SEO i SEM, auditoria web, campanyes E-mailing, etc.

Disseny d'un pla de comunicació.

Confecció de campanyes promocionals.

Disseny i/o millora de la imatge de marca: imatge corporativa i de marca identificativa, material corporatiu, packaging, vídeos, etc.

Suport en l'organització d'esdeveniments promocionals: fires, actes, etc.

Gestió de les xarxes socials.

Externalització del departament de màrqueting.

Sra. Alicia López
Directora de departament

93.745.78.10